.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم آیت‌الله جنتی ؛
اعضای هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان مازندران مشخص شدند
اعضای هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در مازندران با حکم آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان معرفی شدند.
 اعضای هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان مازندران مشخص شدند

شمال نیوز: اعضای هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در مازندران با حکم آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان معرفی شدند.

به گزارش شمال نیوز، با استناد به تصویب هیئت مرکزی نظات بر انتخابات و به موجب احکام جداگانه از سوی آيت الله جنتي رييس هيات مركزي نظارت بر انتخابات، حجت الاسلام علی اصغر زكوي (عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي) به‌عنوان رييس هيات نظارت استان مازندران ، حجت الاسلام محمد صادق اكبري ( مدير كل دادگستري استان مازندران) ، محمد رضا مويدي ( مدرس دانشگاه) ، محمد علي نيرين (فرهنگي) و مصطفي ماشين‌چيان (فعال فرهنگي) به عنوان اعضای هيات نظارت استان مازندران در انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي منصوب شدند


در بخشی از این حکم که ازسوی  آیت‌الله جنتی صادر شده آمده است: با عنايت با اينكه در نظام جمهوي اسلامي ايران انتخابات و نظارت بر آن امري تعيين كننده و سرنوشت ساز است لذا ضروري است با سرلوحه قرار دادن رهنمود‌هاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و ملاك قرار دادن قانون و موازين شرعي و اخلاقي و با رويكردي انقلابي و دوري از هرگونه جهت گيري سياسي و جناحي و بدون توجه به جو سازي ها، وظايف خود را با كمال دقت و قدرت انجام دهيد.

اميد است با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (صلوات الله عليهم) و همكاري و مساعدت اعضاي محترم سهم موثر و مفيدي در انجام وظايفي كه آن هيات بر عهده دارد، ايفا نمائيد. توفيق و تاييد الهي را از درگاه حضرتش براي شما مسئلت مي‌نمايم.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، اسفند ماه سال جاری در کشور برگزار می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.218 seconds.